perjantaina, huhtikuuta 29, 2005

Tätä se mun uneni tiesi

Minulta karkasi sillanreunalta makuupussi virtaavaan veteen. Lähetin auton sen perään, kun en itse ehtinyt. Ajattelin varmaan, että autolla pääsee nopeammin. Näin kävikin, ja kovasti kiihdyttäen auto nappasi makuupussin kyytiinsä. Mutta vaikka makuupussin pelastaja viime hetkellä saapui, sen voimat ehtyivät pian. Molemmat upposivat vain parinkymmenen metrin päähän. Auto oli muuten Anglia! Sitä minä vaan, että selkeästi tuossa viitataan pussieläimeen.

Toivottavasti kukaan Anglian omistaja ei loukkaantunut.

4 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

Ah Saara
Sinä unelmoit itsenäisyydestä, (oma makuupussukka) mutta sen toteutus karkaa käsistä. Menet vauhdikkaasti perässä ja saavutat sen juuri ja juuri. Mutta mitä aiot tehdä sillä saavuttamallasi itsenäisyydellä. (Itsenäisisyys = riippumattomuus) Oletko vielä valmis koska uppoat? Voivatko keinosi olla antiikkiajoneuvon luokkaa? (Auto tarkoittaa itseä unessa, kuten talokin).
Tuntematon

Anonyymi kirjoitti...

että sellanen tulkinta, mikä ettei. minua vaivaa enemmän se oletko varma/pohjola, että autolla oli vakuutus, ja että se _ylipäätään_ oli anglia; oliko sen taka-akkuna tällanen \ ? jos ei, seeieollu anglia; ja onko makuu&pussukka elvytettävissä? etu- taka- ja jälkikäteen jo huolestuttaa se aiotko läntätä ton paskan sivupalkkiin, siis pitääkö minun vältellä sinua/lehmää eli ei, ah saara (kts. kts. kts.) ?
wip

Anonyymi kirjoitti...

Anglia on hyvä enne.

Tietäjätär af Morb

Saara kirjoitti...

Oli se Anglia. Tää on varmaa tietoa, ellei joku muu sitten nähnyt samaa unta.

Anglian ja makuupussin menetys olivat toissijaisia, sillä sain jokiepisodin jälkeen kakkukahvit rannan nuorisoseurantalolla. Sen tarjosi joku teatteri-ihminen.

Tämä päivä on ollut pieni mullistus pienen ihmisen elämässä. Ehkä se uni ei liittynytkään tähän toiseen episodiin.

Minä tuota... en tiedä. Olen jotenkin mieltynyt molempiin koaloihini, mutta niihin on asennettu jokin koje. Tunnen itseni lapseksi kun katselen niitä, mutta ne hallitsevat ajatuksiani ja käskevät kirjoittamaan päättömiä. Tämänkin olen kirjoittanut vasten tahtoani.