perjantaina, heinäkuuta 08, 2005

Kivennuoliaiseni ja minä


7 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

Oi miten sievä akvaariokala onkaan tuo
kivennuoliainen.
Puolukka

Anonyymi kirjoitti...

On se, Saaralla vaan on vähän iso pää ja vielä aika pienet siivet.
eki

Anonyymi kirjoitti...

Höh! EKI, Saara on tuo alimmainen, joka onkii. Mutta ei kivennuoliaisia,sillä ne hän pyydystää käsin.
t. Puoluka

Saara kirjoitti...

Enkä ole. Minä olen just tuo ylempi isopäinen ja pieniperseinen siivekäs. Tuo alempi on juuri syöksymässä kiviä nuolemaan. Heti heiton jälkeen uistin karahti karille.

Anonyymi kirjoitti...

Olin tosikko. Sorry.
Menen häpeämään.
t. Puolukka.
Sain Justice-tarotkortin. Miten kuva siirretään?
t. Sama

Anonyymi kirjoitti...

Musta se on vedenneito, Saarahan on oikeasti vedenneito, son ollu Linnanmäelläkin hommissa. Saa nähdä vaan miten kauan sen pinna kestää, uhallakin kokeilen, eh!
eki

Saara kirjoitti...

Puolukka, se kuva tulee samassa paketissa kun kopioi sen kommenttilaatikon näköisen sotkun kaikkinensa siitä sepustuksen alapuolelta ja liittää sen sitten mihin nyt liittäkään.

Eki, kylä muuten tämä pinna kestää. Pennut tosin väittivät, että olen ennemminkin merimakkara kuin vedenneito.