torstaina, heinäkuuta 26, 2007

Päiväkännit




10 kommenttia:

SusuPetal kirjoitti...

Hmm, olikohan hyvä ajatus patistaa sinut kotiin?
No mutta, päivitit, kun pakotin! Hyvä minä!
Ja sinä!

Nyt nukkumaan, niin pääsi selviää aamuksi ja pääset töihin!

Saara kirjoitti...

Eh, oli ja ei. No tän spaghettiannoksen jälkeen kyl urvahdan aika äkkiä.

Anonyymi kirjoitti...

Ihanaa, Saara päiväkännissä! Hyvä Susu!
-minh-

SusuPetal kirjoitti...

Kiitos, kiitos, Minh. Hyvän teon siis näköjään tein muidenkin mielestä:)

Anonyymi kirjoitti...

Mä olen niin kateellinen!

Saara kirjoitti...

Öh, hahhah, Minh. Ja Susu.

Sain muuten just interblogistisen kaljoitteluviestin toisesta kaupungista. Siellä ne kännäävät, eräät naiset keskenänsä ja mää olen jo selvä. Niin ett älä Maija ole kade. Juodaan mekin joku päivä iltaan asti :)

Rauno Rasanen kirjoitti...

Tää oli hyvä!

Taitaa toi Susu olla varsinainen 'paheisiin viettelijä'...

Mutta jos ei tee välillä pientä 'pahaa', niin elämästä tulee aivaaaan jumalattoman tylsää!

Siks mäkin ostan tänään pullon Rhum Pecoulia...(miesten juomaa: 54%), joten varautukaa sekopäisiin kommentteihin.

Piru kun se Iineskin on 'huollossa'.

Pitäis päästä taas kiusaamaan sitä(kin) naista.
Mä tykkään kiusaamisesta - sekä selvinpäin että varsinkin kännissä...

Anonyymi kirjoitti...

Kiva käsiala :) ..sen puolesta ei uskoisi vielä minkäänlaisen humala-asteen olevan päällä!

Kaura kirjoitti...

Hieno bloggaus! En kumminkaan suosittele ylenpalttista alkoholinkäyttöä. Alkoholi on myrkkyä. Nimim. en enää koskaan tai ainakaan tälllä viikolla...

Saara kirjoitti...

Voi Rauno, Rauno, ei naisia saa kiusata. Niitä pitäis vaan rakastaa. Heh, miesten juomaa, joo. Ostin vahingossa kerran kossua, joka oli jotakin lightia. Ei se kossulta maistunut ollenkaan, kun prosenttejakin oli ihan jotain höpöjä, 30 ja risat.

Vai että kiva käsiala!? No johan on. Minä kun koin tunnontuskia sen esillepanemisestakin.

Jaa jaa, Kaura. Olihan se kuitenkin sen arvoista?