sunnuntaina, heinäkuuta 22, 2007

Työmatka

Voi helvetti. Huomenna taas.

23 kommenttia:

SusuPetal kirjoitti...

No joo, on kyllä ankeaa, johan sen junan ikkunasta näkee.
Vaan hei, jospa huomenna paistaisi aurinko ja kaikki näyttäisi värikkäämmältä????

Ei, ei se iloksi muutu.

Saara kirjoitti...

Ei se paista. Ja eihän se sinne paistaisikaan. Parempi on kun ei paista ollenkaan.

Ana kirjoitti...

Viikko vielä. Sitte.

SusuPetal kirjoitti...

Minulle paistaa...:)

Saara kirjoitti...

Toisaalta joskushan sen lomankin on loputtava. Vaikka kyllä, Zepa, vielä viikko olisi mullekin kelvannut.

No joo, Susu. Niin kai se yleensä monille paistaa. Mulla alkaa taas räpylät, korvat ja häntä kasvaa. Marraskuussa olen jo taas täys menninkäinen. Ehkä.

Anonyymi kirjoitti...

Kävin muuten Asematunnelin Alepassa jätskiostoksilla ja samalla kuljin kirjakaupan läpi. Et ollut töissä :) -ruu

Saara kirjoitti...

Niinpä tietenkin. Niinhän ne kaikki muutkin tuppaa käymään siellä silloin, kun en ole paikalla :)

Olipa harmi kyllä.

Anonyymi kirjoitti...

Aika vähänhän nämä aamut tuppaavat huvittamaan. Olet osuvan kuvasarjan ottanut!

Ihan kohta on taas viikonloppu! :) (Viiden tussskallisen työpäivän jälkeen.) (Mutta onpahan kuitenkin!)

Anonyymi kirjoitti...

Kyllä Suomi on ihana maa! Ja entäs sitten tämä suomalainen arkitehtuuri! Vau!

Anonyymi kirjoitti...

Joo mulla oli sama homma tänä aamuna, vaikkei sairasloma mitään kivaa lomailua ollutkaan. Hitto, että oli ankeaa tulla. Nytkin vaan istun, enkä tiedä, mitä tehdä; pitäisikö itkeä vai nauraa, että on töissä?
-minh-

SusuPetal kirjoitti...

Selvisitkö, Saara, hengissä...?

Saara kirjoitti...

Heh, Maija, joo... iiihan kohta :)

Suomalainen arkkitehtuuri on kyl nykyisin... Setä, joo. On se.

Minh, no nih, mites sun selkäs? Mulla ei kestä vieläkään. Vtuttaa. En kyllä jää enää saikullekaan. Se on ihan sama tekeekö mitään vaiko eikö tee. Eläkkeelle jään kohta kyllä.

Hädin tuskin, Susu. Nymmää vaan täällä ihmettelen tyhjää pesää tyhjän pään kanssa. Pennut pyrähtivät maailmalle kaikki. Tästä tulee outo ilta ja yö.

SusuPetal kirjoitti...

Oudosta illasta ja yöstä pitää nauttia, vaikka nukkumalla.

Saara kirjoitti...

Niin, ja käydä saunassa ensin. On tää vaan niin outoa. En saa lapsia mielestäni millään.

SusuPetal kirjoitti...

Yritä nyt edes! Nauti! Ja nuku!

Saara kirjoitti...

Äh, yöunet meni. Ja eikun töihin.

SusuPetal kirjoitti...

Et sitten ollut töissä, kun klo 15 tänään olin maan alla. Höh.

Saara kirjoitti...

Olinpahan. Hö, sentään. Olin kyl vielä kerrosta alempana niihin aikoihin :)

SusuPetal kirjoitti...

No höh, kuinka syvälle minun on vajottava löytääkseni sinut????

Saara kirjoitti...

Heh, no ihan siis niin syvälle kuin tällä hetkellä pääsee. Myöhemmin pääsee vielä metrotasoa alemmaksikin... sitten ollaan kyllä tosi alhaalla.

SusuPetal kirjoitti...

Ihan perkeleellisen alhaalla.

SusuPetal kirjoitti...

Eikö täällä päivitellä enää mitään? Kai nyt jotain on tapahtunut?
Minullekaan ei tapahdu mitään, mutta ei se estä pärettämästä, höh.

Saara kirjoitti...

No nyt kävi niin, että olin niin puhki töitten jälkeen, etten jaksanut alkaa tapella tästä koneesta tyttären kanssa. Vaikka ei mulle kyl mitään... tai no. Niin. Kyllä mä päivittelisin jos jaksaisin. Olishan se kivaa. Nyt pitää kuitenkin jo nukkua. Öitä.