maanantaina, huhtikuuta 11, 2005

Rakas päiväkirjani

Tänään on typerä päivä. Tämä on typerä blogi ja tuo mustarastas on typerä. Se on lurittanut nyt kolmatta viikkoa korvan juuressa yhtä kyytiä. Se aloittaa heti, kun aurinko erehtyy vähänkään tuikkaamaan jostakin raosta eikä lopeta kuin vasta myöhään illalla.

Lisäksi minä olen typerä. Meinasin pyörtyä kun pääsin töistä, mutta typeryyksissäni en pyörtynytkään. Nojasin junaan ja hoeskelin itselleni pysy pystyssä, pysy pystyssä. Siis minä, ei juna. Junat ovat toistaiseksi pysyneet pystyssä ilman minun pitämistäkin.

Suikalepaistin seassa oli jokin typerä harmaa möykky, jonka sisällä oli typerä valkoreunainen suoli. Terveisiä Pirkalle. Tuli niin huono olo, että olisi kannattanut pyörtyä jo alun alkaen. Lähdin päiväunille, mutta typeryyksissäni heräsin ja lähdin nettin. Sitten kirjoitin tämän.

Just kannatti.

3 kommenttia:

Saara kirjoitti...

Tsih. Johan nyt on perkele.

Anonyymi kirjoitti...

Suikalepaistia ne jotkut. Mä vaan lämmitän mikrossa nakkeja ja pakastevihanneksia. Ei mitään ongelmaa. Kaljaa kyytipojaksi. No Sebukalle maitoa.

Hanhensulka kirjoitti...

Toivottavasti typeryyttä ei ole enemmänkin liikkeellä. Itselläni on samalta kuulostava olotila. Enkä minäkään, typeryyttäni, ole älynnyt pyörtyä pois. Toivottavasti huomenaamulla älyän asian paremmin ja jään pahnoille röhkimään. Löysin äsken netistä niin ällöttävän linkin, että en edes blogiini viitsinyt laittaa, vaikka muuten olisi sopinut sekä blogiin, että typerään olooni. Niin että terveisiä sinnekin!