torstaina, huhtikuuta 24, 2008

Ehkä kukaan ei edes huomaa

Mutta nyt mun läppärini delasi.

11 kommenttia:

SusuPetal kirjoitti...

Hmm, kyllä huomattiin...

Elegia kirjoitti...

Aij, minä luulin että sinulla on mukamas elämä. Hmps!

Anonyymi kirjoitti...

Minä ajattelin että sinä aherrat yötä myöten töissä.
Suosittelen HP:tä.

Anonyymi kirjoitti...

Hyvä että se delaaja oli kone etkä sinä. Olen kaivannut sinua ja muita, varsinkin Ensiota.

Johannes Knektman kirjoitti...

M'nääkin suosittelen Hoopeetä tai Lenovoa, ne ovat olleet kestäviä ja toimivia. Muiden läppäreitteni kanssa mulla on ollu jos jotakin ongelmaa.

Anonyymi kirjoitti...

ai ei huomaa? kyllä vain, on huomattu.

Ohari kirjoitti...

No herrajjesta! Alkaa ahdistaa kuule nyt. Kai sulla korvaavia vaihtoehtoja on? Tauon, pienoisen, vielä kestää, mutta ei mitään megasaarahiljaisuuksia, ettäs tiedät.

Anonyymi kirjoitti...

Ihanko todella suosittelette hoopeetä? Olen ollut tekemisissä vain heidän kirjoittimiensa kanssa, töissä ja kotona, ja kaikki ovat olleet huonoja. Olin päättänyt, ettei koskaan enää sitä merkkiä.

Anonyymi kirjoitti...

Heh, Sylvi, ja minä kun taas puolestani olen henkilökohtaisessa suhteessa hoopeehen. Eipä tuosta irti ole päässyt :-)

- Liisa

Anonyymi kirjoitti...

Varoitus: mainos.

Hahaa, huomattu on, mutta vierailkaa korvauksenomaisesti Arvon Blogistit, esimerkiksi Sylvi, erittäin vilkkaasti ja antoisasti päivittyvillä portaaleillani. No joo mun läppä delasi myös. Mutta ainahan voi kommentoida, jopa useampaan boxiin. Se on kivaa.

Varoitus loppu.

Saara kirjoitti...

Morjensta vaan kaikille ja kiitos että huomasitte :) Tää värkki ehkä vähän toimii nyt. Huomenna ehkä ei, mutta katellaan. Nyt ei enää jaksa. On tää elämä vaan niin rankkaa ilman konetta, että ihan uupuu tässä. Tulee tehtyä töitä vaan niin pirusti. Ei hyvä.